מתנות

פעמים רבות אנו צריכים או רוצים לקנות מתנות, אבל אין לנו רעיונות מה לקנות.
בדיוק בשביל זה נוסד הבלוג giftarget, כדי לעזור לאנשים המתוסכלים שכל מעוז חפצם הוא מציאת מתנה לארוע כזה או אחר, אבל אין להם מושג קלוש, או רעיון מקורי למתנה הולמת. אז מה אתם הולכים לקנות? העזרו בפרסומים שלנו.

יום ראשון, 2 בפברואר 2014

רוצה לקנות בקבוק אוויר בשקל?

המוצר הזה מזכיר לי קטע שהזקנים שביניכם יזכרו מרחוב סומסום (ולכן הכותרת). כמובן שלדעתי כל אחד חייב פחית אוויר בבית. הרי מה נעשה במקרה של מלחמה גרעינית אפוקליפטית?! לא נפתח חלון וננשום אוויר צח נכון? ומה יהיה עם הקקטוס הקטן הצהוב שלי? האם גם הוא יאלץ למות עקב מחסור באוויר נקי? לא! אני אציל את הקקטוס האהוב שלי בשעת מלחמה בעזרת פחית אוויר יוקרתי מפריז או מרומא. בכלל אני חושב שפחיות אוויר יכולות להחליף את כוסות השמפניה בארועים חגיגיים. במקום למזוג לאנשים משקה מבעבע לכוסות קריסטל ימזגו להם פחית אוויר יוקרתית ביותר מהרי האלפים. לזה קוראים קלאסה!
מי שמעוניין לרכוש פחית אוויר מערים שונות מרחבי העולם (לא שאני מבין למה), יוכל להיכנס ל-Etsy ולהיפרד מ-10$ תמורת 330 מ"ל של אוויר (אם הוא צח או לא זו כבר שאלה אחרת).
מתחת לתמונות הוספנו את קטע הוידאו האגדי מתוך רחוב סומסום. "מי רוצה אוויר בשקל?" (האיכות לא משהו אבל עדיין נוסטלגי)
תמונה מהאתר etsy.com

תמונה מהאתר etsy.com