מתנות

פעמים רבות אנו צריכים או רוצים לקנות מתנות, אבל אין לנו רעיונות מה לקנות.
בדיוק בשביל זה נוסד הבלוג giftarget, כדי לעזור לאנשים המתוסכלים שכל מעוז חפצם הוא מציאת מתנה לארוע כזה או אחר, אבל אין להם מושג קלוש, או רעיון מקורי למתנה הולמת. אז מה אתם הולכים לקנות? העזרו בפרסומים שלנו.

יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

אני לא שומע, יש פרחים באוזן

כשהייתי ילד וטיילתי בטבע יצא לי להתקל בחיות כמו אייל או שפן, יצא לי גם לראות כל מיני פרחים יפים או משונים. בחיים לא הייתי חושב שיבוא יום ואני אוכל לעשות דבר משוגע כמו לתקוע את הפרחים הללו באוזניים של החיות  האלה. ובכן..... החיים זה דבר לא צפוי, וכך גם העיצוב המיוחד של האגרטלים האלו. לא אגזים אם אומר שכנראה שזהו העיצוב המקורי ביותר שראיתי של אגרטלים.
ניתן לקנייה באתר http://www.anthropologie.com
המחירים נעים בין 24$-38$ כאשר יש לקחת בחשבון שעלות משלוח לישראל היא 55$ .

אין תגובות: