מתנות

פעמים רבות אנו צריכים או רוצים לקנות מתנות, אבל אין לנו רעיונות מה לקנות.
בדיוק בשביל זה נוסד הבלוג giftarget, כדי לעזור לאנשים המתוסכלים שכל מעוז חפצם הוא מציאת מתנה לארוע כזה או אחר, אבל אין להם מושג קלוש, או רעיון מקורי למתנה הולמת. אז מה אתם הולכים לקנות? העזרו בפרסומים שלנו.

יום רביעי, 12 בפברואר 2014

מנורת שולחן מעוצבת נגד כוח המשיכה

מנורות מעוצבות זה מגניב. בתור אחד שאוהב להתנגד לכל דבר ולכל דעה של מישהו אחר (ולא משנה אם אני מסכים איתו), אחד החוקים שהכי מעצבנים אותי זה כוח המשיכה. מי בכלל קבע שאנחנו חייבים להישאר עם הרגליים על הקרקע ובאיזה זכות?!
לכן אני כל כך מתלהב ממנורת השולחן הזאת שפשוט באה ואומרת לחוק שהפיל תפוח על הראש של ניוטון: "אתם לא תגידו לי מה לעשות, אני יעוף ואני לא אשאל אף אחד!"
המנורה מרחפת באמצעות כוחות מגנטיים שפועלים עליה, והיא בעלת 6 נורות לד.
תמונה מהאתר fancy.com
ניתן לקנות את המנורה דרך אתר fancy.com במחיר 149$. 

אין תגובות: